Ste ustanovili svoje podjetje in bi radi svoj delovni kotiček opremili z vsem, kar potrebujete? Vsaka pisarna potrebuje tudi pisarniški material in potrebščine, ki poenostavijo delo in pomagajo pri njegovi organizaciji, in najbolje je, da vam je vse to že na začetku pri roki.
Kakšen pisarniški material potrebujete v domači pisarni?
Če ste se ob registraciji svojega podjetja odpravili v knjigarno, namesto, da bi pisarniški material in potrebščine naročili preko spleta, imate za to gotovo dober razlog. Dejstvo je namreč, da so izdelki v knjigarnah dražji – je pa res, da jih potipate in tako preverite njihovo kakovost in uporabnost, kar marsikaj odtehta, ali pa se odločite tudi za potrebščine, ki so nekoliko posebne – niso zgolj funkcionalne, temveč so tudi z dizajnerskega stališča nekoliko posebne, torej vplivajo tudi na videz vaše pisarne. Na ta način se izplača izbrati predvsem tiste pisarniške potrebščine, ki niso potrošni material in bodo del vaše delovne mize oziroma pisarne dlje časa, za klasičen pisarniški material pa velja, da ga je kljub temu bolje najti na spletu. Papir je pač papir, lepilni trak lepilni trak – nobene možnosti izbire glede na videz ni.
Pisarniške potrebščine, ki jih boste morebiti kupili v knjigarni, saj si želite nekoliko bolj pisane, so torej razni lončki za pisala, peresnice, škatlice za lističe, plastične in kovinske škatle za razvrščanje dokumentacije ter pošte, stojalo za lepilni trak, škarje … Tisti pisarniški material, ki ga boste kupili na spletu, pa naj obsega papir, sponke, lepilni trak, korektorje, kuverte, kartuše in tonerje, običajna pisala …
Zakaj naročiti pisarniški material preko spleta?
Odgovor na vprašanje, zakaj je bolje naročati pisarniški material preko spleta, je povsem enostaven. Zato, ker je to ceneje, bolj preprosto in bolj pregledno. Gotovo je odlično, če vam pisarniški material dostavijo do vrat, pred naročilom pa lahko brez težav primerjate cene – izdelke, kjer je nujna zgolj funkcionalnost, lahko preprosto razvrstite po ceni od najnižje do najvišje, ter tako plačate manj.
Pri spletnem naročanju se odločite tudi za možnost, da vas ponudnik redno obvešča o svojih novostih preko e-pošte. Morda so se vam doslej takšna elektronska obvestila zdela zgolj smetenje vašega nabiralnika, a če želite plačati manj, so še kako priporočljiva. Ponudnik, ki vam dostavlja pisarniški material, vas bo lahko na ta način opozoril na to, kdaj nudi brezplačno dostavo, ali pa, kdaj je posamezen proizvod ali skupina proizvodov v akciji. Tako boste prišli do dodatnega prihranka – in tudi če je znižan pisarniški material, ki ga trenutno še imate, ni odveč, če ga naročite in imate na zalogi. Ko vam ga bo zmanjkalo, morda ne bo na voljo po tako ugodni ceni.